PIMPEN: WINDLICHT RM

windlicht riviera maison maken
Je ziet ze heel veel, windlichten met tekst of initialen. Wist je dat je een windlicht heel eenvoudig zelf kunt personaliseren?


Ik ben erg weg van de artikelen van Riviera Maison. Met name omdat deze letters gelijk zijn aan de initialen van mijn man en mij. Extra leuk om deze in huis te hebben dus! En zelf gemaakt is natuurlijk altijd leuker.
Nodig
Een windlicht (ik gebruikte een windlicht uit een kerstpakket)
Plakfolie (type 'melkglas')
Computer en printer
Schaar

Werkwijze
Maak op de computer de tekst of initialen die je op het windlicht wilt plakken.
Print deze uit en knip vervolgens uit (ik gebruik hiervoor vaak een nagelschaartje, zeker met kleine hoekjes knippen werkt dat lekker).
Leg de tekst/initialen in spiegelbeeld op de achterkant van het plakfolie en trek ze om. Knip ze uit het plakfolie en plak op het windlicht. Et voila!