HAKEN: STOERE BLAUWE POEF MET STER

Gehaakte hoes om opblaasbare poef
Zoals in de vorige post aangegeven, had ik nog een poef waar ik hoes voor wilde haken. Dit keer koos ik voor een ster. Meer een zeester eigenlijk, dat paste mooi bij het de blauwe hoes en het beachy uiterlijk dat ik de poef wilde meegeven.

Nodig
3 bollen blauwe Tweed wol (100 gr is 163 m)
1 bollen witte Tweed wol (100 gr is 163 m)
Opblaasbare poef
Haaknaald 5
Schaar
3 knopen
Naald en draad

Steken
Losse
Stokje

Patroon
Voor het patroon van de ster maakte ik gebruik van een patroon dat ik op internet vond.
Vanaf toer 9 kun je het patroon uit de vorige post volgen.
Voor de sluiting gebruikte ik dit keer knopen i.p.v. klittenband.

En dit is dan het resultaat.


Klik hier om naar de beschrijving van de poef zonder ster te gaan.