DECOREREN: BEACHY WINDLICHT

windlicht in strand stijl
In de zomer krijg ik altijd zin om mijn interieur daar op aan te passen. En omdat ik zomer associeer met strand, komen er schelpen in mijn interieur.

Bij Riviera Maison zag ik een fantastisch windlicht gevuld met schelpen en bedacht dat ik dat prima zelf kan maken. Dus op naar het strand en daarna gauw aan de slag.

Nodig
Windlicht
Kleine glaasjes (voor waxinelichtjes)
Decoratiegrind of zand
Schelpen (het is natuurlijk het leukste om ze zelf te verzamelen)
Touw


Werkwijze
Wind het touw om de bovenkant van het windlicht. Vul het vervolgens met decoratiegrind of zand. Zet de glaasjes (die van mij zijn van Riviera Maison maar inmiddels uit de collectie, een alternatief is de Riviera Maison Golden Classic Votive) erin en vul daarna aan met schelpen.

Fijne zomer(vakantie) allemaal!