BORDUREN: PERSOONLIJKE HANDDOEK

Handdoek personaliseren met naam
Hoe personaliseer je een handdoek op een eenvoudige, goedkope en snelle manier? Ik heb een oplossing!
Mijn oudste dochter gebruikt bij gym op school een handdoek die niet echt uniek is. Met andere woorden meerdere kinderen hebben dezelfde handdoek. Om verwarring te voorkomen bedacht ik dat de handdoek gepersonaliseerd moest worden. En natuurlijk wil ik dit op een eenvoudige en snelle manier regelen. Zie hier het resultaat.

Nodig
Handdoek
Computer en printer
Borduurgaren, naald en speld(en)
Schaar

Werkwijze
Maak op de computer een print die je wilt borduren (ik koos voor de naam van mijn dochter) en print deze in vakjes uit. De vakjes staat voor borduurvakjes. Knip de print uit en speld deze vast op de handdoek (zorg dat je print netjes in het midden zit).

 

Begin vervolgens met het borduren van kruisjes in de vakjes.

Als je alle vakjes hebt geborduurd, ziet het er zo uit.

Als je klaar bent, scheur je het papier tussen het borduursel weg en de handdoek is klaar!

Veel plezier ermee!